Re: OT: data v mobilu se sama zapínají

Úterý Březen 31 10:37:02 CEST 2020

Ono pak nejhorší je, že všechna tahle data + sledování polohy a další se
přeprodávají dál a pak vás masírují reklamou. Což teda dělají stejně.
Stalo se mi, že pár dní před odjezdem na Bali mi volal někdo (tuším že
nabízel že mám do něčeho investovat) a řekl mi, že mě ale teď před
odletem nechce zdržovat. Bohužel neměl jsem tu duchapřítomnost, abych se
ho zeptal, odkud ví, že někam letím. Típnul jsem to a pak jsem o tom
dlouho přemýšlel. Ale nevykradli mě, tak snad dobrý.
Anděl