Re: OT: data v mobilu se sama zapínají

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Březen 31 23:56:43 CEST 2020

Když se telefon rozbije, nebo mi ho někdo ukradne, tak se v mém případě nic
neděje. Kontakty mám zálohované v domácím PC  kabelem a dělám to cca 1x za
dva měsíce. Včetně fotek atd.
Co se týče toho soukromí, někomu nevadí, že se jeho kontakty a kalendář
válí bůhvíkde ... na druhé straně někdo si tak chrání své soukromí, že má
jen obyčejný telefon a třeba na noc z něj vyndavá baterku.

Já byl vloni na dovolené s rodinou kamarádky mé ženy.  Udělal jsem pár
společných fotek a poslal domů matce a sestře. No a oni se mnou pak dva dny
nemluvili, že jsem jejich fotku poslal internetem...
Že fotku  má moje máti a sestra nebyl problém, ale že jsem ji svěřil síti
je ohromě iritovalo.
Na jedné straně jsem se jim snažil vysvětlit, že i kdyby tu fotku někdo
třetí měl, že mu k ničemu nebude. A na druhé straně jsem si mimo tuto
souvislost uvědomil, jaké možnosti zneužití dat ( a důvěry ) jsou např. jen
ve firmě kde pracuji.
Věřím, že kdyby lidé věděli, co všechno se dá "odhalit" většina z nich by
třeba místo telefonování a psaní SMS chodila na schůzky...

út 31. 3. 2020 v 9:15 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>