Re: OT: data v mobilu se sama zapínají

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Březen 31 09:15:13 CEST 2020

A když se Vám opravdu ten telefon rozbije? Už jsem vytahoval kontakty (a
hlavne fotky, ktete jsou kolikrat dulezitejsi nez tech par kontaktu, které
si tam nahazou znovu) z několika telefonu, viděl jsem telefony s odeslou SD
kartou (kde byly zálohy kontaktu). Ano dá se to zálohovat ručně, ale pak to
dopadne tak, že to ty lidi proste nedělají. Sam když mám třeba zálohovat PC
tak pokud to není nějak zautomatizovane tak se to zapomíná a HW odejde vždy
v tu nejblbejsi dobu (když se dlouho nezalohuje). Takže pro běžného
uživatele co o tom telefonu neví nic a nechce o tom nic vedet je po tomto
incidentu lepší nastavit ten sync a on je rád, že se nemusí o nic starat (a
stejně nepochopí jak to všechno funguje takže je mu to jedno, hlavně že má
data relativně v bezpečí proti selhání HW což je pro něj větší priorita). A
že Google či MS ví, že si s někým telefonují? To už si musí každý
rozhodnout sám co je pro něj důležitější. Zda to, že někdo ví, že si 3x
denně s někým zatelefonuji nebo zda jsou pro nej důležitější data a nemusí
se o nic starat.