Linux seriovy port

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Březen 30 21:41:18 CEST 2020

Tak si to pamatuju. Samozrejme se muzu mylit, ale tadybse to nekomu chovalo syejne:

https://unix.stackexchange.com/questions/429798/opening-character-device-for-reading-in-parallel-by-multiple-processes-on-linux

Neni to seriak, ale vsechno to jsou konzole a neverim, ze by se v tak zakladni veci chovaly jinak.

--
Stručně naklofáno na mobilu

-----Original Message-----
From: Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz>
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: po, 30 bře 2020 21:16
Subject: Re: Linux seriovy port

Proč čtení?
Já si tak nějak ze školy pamatuji, že lze otevřít několikrát pro čtení,
ale jen jednou pro zápis.
Dokonce jsem to tak používal - měl jsem teploměr, který pořád opakoval
naměřenou teplotu a na webu CGI script, který přečetl jeden řádek a ten
zobrazil. Paralelně si četlo několik těch scriptů a ničemu to nevailo.