Linux seriovy port

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Březen 31 11:42:24 CEST 2020

Mně se to chová (/dev/ttyACMx) tak, jak jsem popsal, procesy se o
příchozí data perou. Jak říkám, je možné to asi nějak obejít nebo
nastavit, parametrů pro nastavení je dost, vyznat se v tom je obtížné. A
pak většinou nad tím ještě běží něco jako ModemManager (ten mám vypnutý)
a ten s tím může dělat všelicos.
Není to triviální problém, ale už tady padlo že nejlépe je udělat
nějakou službu, která si sériový port zamkne pro sebe, rozumí protokolu,
který běží nad ním a tak může korektně obsloužit všechny připojené
klienty. Takže tohle celé je víceméně akademická debata.

Mrazík