Stabilizace proudu laserové diody

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Březen 30 14:30:18 CEST 2020

Mám infra laserovou diodu NDL7408 - 1mW  a potřeboval bych k ní udělat
regulaci svitu tak, aby byl konstantní - jako zdroj konstantního výkonu.
Znamená to tedy využít tu vnitřní snímací diodu, neboť regulace pomocí
zdroje konstantního proudu není dostatečná a výkon  trochu cestuje.
Neexistuje už nějaký hotový modul? Nebo nemá někdo nějaké zapojení?
Pamatuji si, že v laserovém ukazovátku nějaká elektronika s pár tranzistory
byla.
Ideální by bylo nějaké zapojení při napájení 2-3V, na diodě pro potřebný
výkon je 1,11V/25mA.
Nedaří se mi nic dohledat, v jedné diplomové práci tohle řeší , ale je tam
několik operáků a plno smetí okolo..