Re: OT: data v mobilu se sama zapínají

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Březen 30 20:13:05 CEST 2020

To je tak, někdo upřednostní užitečnost, někdo soukromí, každý to má jinak
a podle svého. Mě osobně vadí jakékoliv synchronizování čehokoliv osobního
po internetu. Osobně bych např. kontakty nebo svůj kalendář a plánovač
nikdy nikam nepustil.
A ještě víc mi vadí, když mi stále Google servíruje jak je to super a že to
mám udělat, co kdyby se mi rozbil telefon atd...
Ale mojí dceři to nevadí. Vůbec. Mluvili jsme o tom a říká, že z těch
jejích věci ( kontakty, plánovač ) co sdílí nikdo nic mít nemůže.

A o tom to celé je. Někdo holt si to soukromí cení víc. Už jen to, že ten
mobil udržuje spojení ( narozdíl od GSM only kdy jen kontroluje dostupnost
sítě )
se dá využít ke sledování , šmírování. Takže dokážu pochopit, že někdo data
vypíná.

A když vidím ten důsledek stálého používání dat na telefonu u dnešní
mládeže tak věřím, že ta další generace už úplně zblbne.
Oni totiž všechno hledají na webu a bez online telefonu prakticky
neexistují.
Je až s úžasem, že dnes někdo dokáže bez "dat" fungovat. Má můj obdiv.

JaKub