Re: OT: data v mobilu se sama zapínají

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Březen 31 08:26:27 CEST 2020

Zdravím,

zajímavý příspěvek. K mládeži dávno nepatřím (bohužel už mi bude 56),
přesto mám téměř vše už nějakých 7 let v cloudu. Vaše dcera říká velmi
přesně: " z těch jejích věci ( kontakty, plánovač ) co sdílí nikdo nic mít
nemůže"

Tato data jsou opravdu nezajímavá (podle mne) oproti tomu, k čemu člověka
nutí stát a co vše je dohledatelné z veřejných registrů. Zvláště, pokud
máte živnostenský list nebo nějaké s.r.o., tak je to naprostá ztráta
soukromí. Zrovna včera jsem se vydal na poštu pro balík a neměl jsem kartu
zmocněnce. Abych si jej mohl vyzvednout, musel jsem uvést datum narození. A
těch příkladů je mnohem více, obchodní rejstřík, katastr... Proti tomu je
Google slabý odvar.....

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel