Re: OT: data v mobilu se sama zapínají

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pondělí Březen 30 18:28:06 CEST 2020

Ide skôr o to, že väčšina ľudí si svoje súkromie zvykne chrániť, je to
prirodzené a predpokladám, že dosť veľká časť súčasných pubertiakov bude
v dospelosti ľutovať niektoré uverejnené fotky, postoje, ...
Keď si občas pozriem požiadavky na povolenia niektorých aplikácii (a
nielen pre Android), áno, všetci špehujú :-)
A áno, rád by som si urobil zo svojho smartphone blbphone vždy, keď ten
smartphone nepotrebujem :-)
Robo

Dňa 30. 3. 2020 o 17:46 Jindroush napísal(a):