Re: OT: data v mobilu se sama zapínají

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Březen 30 17:46:58 CEST 2020

1) Nerikam, ze nikdo nesmiruje apod. Ale opacny pristup tj. 'vsichni me
smiruji, takze si ze smartphone udelam blbphone', je druhy extrem.
2) V te firme 5 let nepracuji, takze me jejich marketingove vystupy
nechavaji chladnym (stejne jako predtim, byl jsem na technicke pozici) ;)

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>