uloha z elektrotechniky

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Středa Březen 25 19:32:30 CET 2020

V zásadě s Váma plně souhlasím, jen si s přibývajícími léty víc uvědomuju, co všechno (alespoň principy) znám kupodivu ze školy, hlavně matematiku a teorii obvodů.

Krychli jsme také marně počítali, než jsme přišli na transfiguraci hvězda - trojúhelník. :-)

Tomáš