uloha z elektrotechniky

Podle mě je škola (jakákoliv) dobrá taky na to, aby člověka naučila
myslet, aby se mu rozvinul mozek. I když hromadu věcí člověk nepoužije
nebo zapomene. I to biflování dějepisu může trénovat paměť, přestože
jsou člověku úplně k ničemu znalosti třeba o husitských válkách. Možná
v soutěži Chcete být milionářem se to hodí nebo do křížovek... Na
druhou stranu, nedávnou historii (tak posledních 100 let) by člověk
znát měl.

Snad až na jazyky, to je jediná věc, kterou pak použije celej život. I
když pak x let nemluvíte a spoustu zapomenete, v nějaké další práci
nezačínáte z nuly a oživit něco, co v hlavě bylo, ať už kurzem nebo
proto, že v tom jazyku musíte začít komunikovat, je lepší, než když v
té hlavě nikdy nic nebylo.

Tu krychličku s odpory si pamatuju z průmyslovky, taky jsme na to
nemohli přijít, protože to nesedělo na žádnou sério-paralelní
kombinaci, co nás učili...

Co potřebuju v práci, jsem se naučil v práci. Kde jinde.

P.K.