TL431 + optoclen ve zpetne vazbe spinaneho zdroje

st 25. 3. 2020 v 10:13 odesílatel Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napsal:
> tu by som chcel poznamenat, ze ist z 19V na 12V je 7V rozdiel, to je
> priblizne skoro o tretinu mensie napatie a to si myslim, ze uz moze
> byt pre ten regulator v tom IO uz tak trochu problem... Aspon ja si to
> myslim.

Podle mě to není problém, zdroj je sice navržený jako 19V, ale
výstupní proud 0-1,74A, takže když poladím zpětnou vazbu, bude dávat
12V (a asi stejný proud). Na primáru to prostě bude dávat nějaké pulsy
o nějaké šířce, stejně jako by na výstupu bylo 19V. Dokud nebudu chtít
jít mimo šířku těch původních pulsů, mělo by to chodit.

P.K.