TL431 + optoclen ve zpetne vazbe spinaneho zdroje

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Středa Březen 25 10:50:47 CET 2020

Urcite bych zvazoval zmenu odporu i u optoclenu. Aby jste dostatecnym
proudem vypnul IO menice.

Jinak si to chce vzit osciloskop a podivat se. Taky zatizit ten menic,
bude se jinak chovat pri zatizeni.

Otazka je, pokud klesne napeti na vystupu, jak se  zmeni frekvence
spinani a zda to bude dobre fungovat. Prece jen je to v podstate
transformator a ten je navrzen na nejaky pomer prevodu.

Jirka