TL431 + optoclen ve zpetne vazbe spinaneho zdroje

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Březen 25 10:13:24 CET 2020

[preposielam]

Ahojte,

tu by som chcel poznamenat, ze ist z 19V na 12V je 7V rozdiel, to je
priblizne skoro o tretinu mensie napatie a to si myslim, ze uz moze
byt pre ten regulator v tom IO uz tak trochu problem... Aspon ja si to
myslim.

V rozepnutém neteče nic.

Tu som chcel poznamenat snad len tolko, svieti nesvieti je tiez take
na zamyslenie. Podla mna svieti moze byt svieti silnejsie - svieti
slabsie, a to cele zase zavisi od TL431 a jej vyrobcu. Chcel by som sa
Vas opytat ako sa pri tomto type spatnej vazby v spinanych zdrojoch,
dosahuje zvlnenie 50mV na vystupe spinaneho zdroja? To ten kompenzacny
RC-clanok pri tej TL431 upravuje nelinearity vsetkych tych
tranzistorov v jej internej strukture?

Dakujem za ochotu a odpoved a trochu osvety.

A.