TL431 + optoclen ve zpetne vazbe spinaneho zdroje

Pondělí Březen 23 13:04:25 CET 2020

Asi, buď jsem ho už vyhodil nebo ztratil. Jednodušší bylo upravit
zdroj, co jsem měl než opravovat něco rozbitého.

Mimochodem, když jsem otvíral ten adaptér, abych vyndal plošňák,
použil jsem kladívkovou metodu, kdy třískáte po obvodu do místa, kde
jsou slepené plasty. Pak se to rozloupne jak ořech. Přítelkyně to
viděla, tak jsem jí vysvětlil, že je to oficiální návod, jak otevřít
kryt ;-)

P.K.