Neco o tom blbem viru

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Březen 23 21:09:01 CET 2020

Pouzival jsem cele roky UV-A a UV-B zarivky v terarkach...ty maji na
rozdil od tech germicidnich bud luminofor a nebo to je nejaky filtracni
povlak co nepropousti prave to UV-C zareni...je mozne ze se opotrebuje a
pak by to v tom solarku vadilo.

Ted jsem presel na vybojky, protoze je to vyhodnejsi - tak jak hreje tak
produkuje UV.

RV