Pytlik vs. bezpytlik

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Březen 23 16:21:18 CET 2020

No silne mi to pripomina nas vysavac Eta Silent 2000W
https://www.datart.cz/Vysavac-sackovy-ETA-2471-90000.html?desktop=true

No nevim, asi bych do nej znovu nesel...tichej to on je, silu to ma
ukrutnou i na minimalni vykon, ale dost se hreje i na maly vykon a je
posledni dobou problem do nej sehnat slusne pytliky...nejlepe ty z
netkane textilie, protoze ty papirove pravidelne ten podtlak roztrha.

Dalsi vec je, ze jsou hrozne male ty pytliky.

Zlate EIO co jsme meli snad 20 let.

RV