Pytlik vs. bezpytlik

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Březen 24 19:16:52 CET 2020

Já mám v garáži Concept Esprit číslo VP8222 , celý červený- asi nějaký
starší model. Má psáno jen 700W, ale vypadá jinak hodně podobně tomu VP8250
Asi má každý nějakou představu o tom, jak má vysavač fungovat , za mě je
tenhle můj bída s nouzí. Při hodnocení jako ve škole 1-5  čtyřka :-(
Papírové pytlíky jsou nepoužitelné trhají se, když přilítne dovnitř třeba
šroubek. .
U  pytlíků SMS9000 co jsem  někde vyhrabal ( snad univerzální ) mi zase
vadí, že je  za chvíli ucpaný a ztratí to poněkud výkon.
 Koupil jsem pak  za cca 200kč  4 kusy látkové od značky VACS (mají modré
hrdlo), s nimi se to jakž takž dá používat.
Výkon silně nedostatečný, možná není ani problém s podtlakem, ale množstvím
vzduchu, prostě je malý průtok.
A to jsem vyhodil i ten HEPA filtr co tam byl, nakonec při používání venku
by mi nevadilo, kdyby to foukalo ven všechen bordel, ale to by asi neustál
motor.
Hlučnost a další věci nehodnotím. NA mě je poměrně těžký, ale to není věc,
která by mi vadila. Používám ho na příležitostné vyluxování interiéru vozu,
sedaček.
Našel jsem ho vedle popelnice, někdo ho tam odložil. Původně jsem z něj
chtěl vyndat motor ( na pokusy se synem - běhají už při 12V ).
Ale  byl vadný ten automatický naviják - zapečené ty kroužky na těle
navijáku. Uhlíky krásné. Tak jsem usoudil, že by ještě mohl pracovat.
Tak jsem dal stíněnou mikrofonní šňůru natvrdo ( nic jiného v délce 10 m
nebylo )  a řídím se heslem darovanému koni na zuby nehleď.
Když chci to auto vysát pořádně, přinesu si domácí Kaercher WD5 - tomu
říkám vysavač :-)

Bez
virů. www.avast.com
<#m_4913009673327392755_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>