Pytlik vs. bezpytlik

Dalibor Smolik doma na cassonic.eu
Pondělí Březen 23 14:30:59 CET 2020

Problem uzavrety, mozno to pomoze niekomu dalsiemu.

Nakoniec sme sa rozhodli pre pytlikovy system, chceli sme nieco s HEPA
filtrom, regulaciou vykonu, indikaciou plneho pytlika a pokial mozno s
dlhsim kablom, aby som bol schopny z jednej zasuvky povysavat cely barak
(klasicka dedinska strudla 5x17m + pristavane zadverie). Zena bola
zasadne proti priemyslenemu vysavavcu (ani sa jej nedivim), takze po
prestudovani dostupnej ponuky sme nakoniec kupili tento zazrak (udajne
cesky vyrobok):

https://www.alza.sk/concept-vp8250-silencio-d5015847.htm

Vybava na velmi vysokej urovni, samotne spracovanie na prvy pohlad velmi
kvalitne, prve vysavanie - parada. Regulacia vykonu pracuje velmi pekne,
aj na polovicny vykon to vysavalo ako besne, nehovoriac o tom ze je to
fakt tiche aj ked to slo na plny vykon, pri znizenom vykone ani nehovoriac.

Uvidime, aka bude zivotnost, predchodca Philips Triathlon vydrzal cca 25
rokov :)

D.