uloha z elektrotechniky

balu balu na k-net.fr
Neděle Březen 22 19:12:35 CET 2020

ja to robim na mojom predmete opacne. Ked mi perfektne odrapotaju co sa
naucili naspamat z prezentacie, tak je to FX a opravny termin. Potom sa
zacneme rozpravat, pytat sa a diskutovat a tam sa postupne znamka
vylepsuje az ku A. Vedia to hned na zaciatku semestra. Niektori sice
remcaju, ale mnohym sa to paci :-)
b.