uloha z elektrotechniky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Březen 22 19:26:47 CET 2020

Nie je tam obrazok. V zosite ma R1 hore, ale z toho predsa nevyplyva, ze
kam sa pripaja zataz.

A na moju povodnu otazku (aka je pravdepodobnost, ze to bude akceptovane
takto) mi nikto neodpovedal.

Ty mas vyhodu, ze vies, o ktoru skolu ide... ;-)

wek

PS. Dalsia uloha zacina: "Vypocitajte silu, ktorou na seba posobia dva
kladne nabite naboje vlozene do elektrickeho pola s relativnou
permitivitou 6 " (nasleduju hodnoty Q1, Q2 a ich vzajomna vzdialenost).