uloha z elektrotechniky

Libor xlibor na tiscali.cz
Neděle Březen 22 19:09:36 CET 2020

Bohužel realita dnešního školství...
Ale taky jsme před 20 lety měli jednoho profesora, který když mu to
člověk odříkal jako básničku tak měl za 1, když se to snažil říci
vlastními slovy, jelikož tomu rozumněl tak měl nejlépe za 3,
taky si pamatuji na jednu písemku, kde chtěl nakreslit 7805 se všemi
ochranami, a když jsem mu tam nakreslil diodu v závěrném směru na
výstupu (proti přepólování) a diodu z výstupu na vstup kvůli ochraně
před např připojeným aku nebo větší kapacitě, označil mi to jako chybu,
tenkrát tvrdil cosi že by se napětí z výstupu dostávalo na vstup :-D
...tenkrát jsem se ani nesnažil odporovat, po tomto vysvětlení a zbaběle
rezignoval, jelikož bych z toho měl akorát problémy...

Taky jsme měli  nahoře vždy R1 a zátěž u R2, ale vždy k tomu bylo schéma
Libor