Re: Re: Jednoduchý programátor na COM - software

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Březen 21 12:01:59 CET 2020

PICPgm neumí zacházet s PICKit2, nebo jenom blbě koukám? Vypadá to na hezký
kousek SW.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Michal Grunt
To: HW-news
Sent: Saturday, March 21, 2020 11:39 AM
Subject: Re: Re: Jednoduchý programátor na COM - software

Děkuji za odkaz. Software PICPgm vypadá dobře. Urcite ho vyzkousim. V
pocitaci mam plnohodnotny port takze v tom snad problem nebude (o problémech
prevodniku USB-COM vim). Měl jsem určitou představu o JMD programátoru, ale
ta nejspíš vzala za své. Takže se spokojil s tím co nyni potřebuji a co tato
konstrukce podporuje a později si udělám třeba ten pickit2 nebo proste něco
levného koupim. Ještě bych tedy rád něco spichnul na ty paměti, abych mohl
přeprogramovat flash v SBC Zeta v2 a trochu si s tím pohrát (myslím, že tam
je 24F040). Zkusím využít Arduino (mám jich nekolik od Megy po Tiny). Děkuji
za reakce.