Re: Re: Jednoduchý programátor na COM - software

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Březen 21 11:39:01 CET 2020

Děkuji za odkaz. Software PICPgm vypadá dobře. Urcite ho vyzkousim. V
pocitaci mam plnohodnotny port takze v tom snad problem nebude (o
problémech prevodniku USB-COM vim). Měl jsem určitou představu o JMD
programátoru, ale ta nejspíš vzala za své. Takže se spokojil s tím co nyni
potřebuji a co tato konstrukce podporuje a později si udělám třeba ten
pickit2 nebo proste něco levného koupim. Ještě bych tedy rád něco spichnul
na ty paměti, abych mohl přeprogramovat flash v SBC Zeta v2 a trochu si s
tím pohrát (myslím, že tam je 24F040). Zkusím využít Arduino (mám jich
nekolik od Megy po Tiny). Děkuji za reakce.