Nakup lednicky mycky

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Březen 20 18:19:27 CET 2020

Zdravim,
doplnil jsem trochu vice potravin a zjistil jsem ze lednicka je trosku
mala na 14 dni zasob. Chtelo by to vetsi.

Myslite ze ma smysl ted kupovat novou? Hodnota penez urcite klesne, ale
stejne tak se muze snizit ceny elektroniky.
Druha otazka donuti krizi vyrobce vyrabet kvalitneji? Odstrani chyby v
SW? Nebo zacnou jeste vice fusovat?

Mam starou lednicku 16 roku a porad jede. Kolega prosel ted internet a
koupil "osvedcenou" drahou znacku. Lednicka fungovala 14 dni. A takovych
zkusenosti mam v okoli spoustu, takze se bojim cokoliv koupit.

Michal Gregor