Re: Přesnost měření (Fyzika pro 6 třídu)

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Březen 18 17:21:18 CET 2020

S tím LSB jsem to napsal já, a vztahoval jsem to na A/D převodníky, kde u
některých se přesnost blíží 1 LSB.

Co je v knížce ale úplně mimo realitu je to opakované měření jednoho
rozměru a vypočítání průměru. To je velmi špatný příklad...

Netušil jsem, že dotazem vyvolám takovou diskusi. Naštěstí druhý syn chodí
teprve do druhé třídy a jeho učivo s manželkou a strýčkem Googlem ještě
jakž takž zvládáme (oba dva máma vysokou školu) :-)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com