Re: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Turbyho turbyho na gmail.com
Úterý Březen 17 14:28:04 CET 2020

jenze v jiznich zemich je jednak vice slunce a pokud je mu i populace vice vystavena, netrpi deficitem vit. D tolik jako my na severu. tudiz by im. system mel u jiznich narodu fungovat naopak lepe.

ale mozna to je prave ten problem, ze im. system jim funguje v teto rocni dobe lepe. viz hlavni pricina mortality u “spanelske” chripky.

a nebo nemame jen “sobecky” gen, ale i “rasisticky” coronavir.