Re: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Březen 17 14:15:47 CET 2020

Mladý Ital v létě nepracuje a v zimě tančí. To není nejzdravější způsob
života a tím pádem má oslabený imunitní systém. Nic lepšího mě nenapadá.
Koncem zimy má člověk vůbec ten imunitní systém na houby (málo vitamínů,
nedostatek pohybu), proto jsou epidemie právě v této době. Podle
https://neviditelnypes.lidovky.cz/veda/veda-lidstvo-proti-viru-par-novinek.A200316_203622_p_veda_wag
je pro rozvoj choroby možná důležitý poměr neutrofilů k lymfocytům. Proč
by to měli mít Italové a Němci jinak netuším.

Mrazík