Re: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Březen 17 14:57:44 CET 2020

Je zde vice faktoru:
- podle studie v lab tento coronavirus vice vydrzi, ovsem pri jake
teplote se optimalne siri je vec dalsi,
- pokud se podivate na Hongkong, tak psali o sireni v odpadnim potrabi,
mozna to mohla byt jen ventilace, tezko rici v tom prekladu presne jak
to maji. A jak to maji jizni zeme ? Taky jsem uvazoval, zda by nestalo
za to pribuznym doporucit zadelani vetracek v panelaku,
- ten pristup k uklidu je taky jiny. Kdyz se podivam jak nekde delaji
rozstrik/mlhu a nekde hadr, tak mi ta mlha prijde lepsi, ale nemam k
tomu zadny podklad,

tezko stanovit. Skoda, ze se o tom normalne nedebatuje a debaty jsou o
necem jinym. Sam jsem na BBC sledoval debaty a nebyly tak drasticke jako
kotel a ani tak politicke jako je dnes v TV. Debaty maji daleko
otevrenejsi, pratelstejsi, bez dogmat,... . Soused z nemecka mi taky
rika, ze tam k tehle krizi jedou spis odborne a Merklova se ukaze jen obcas.

Jirka