OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Josef Zeman jozem na volny.cz
Neděle Březen 15 08:28:17 CET 2020

Zdravím

jo, ve zprávách na jedničce zaznělo asi trochu něco jiného nebo
zřetelněji, nicméně Babiš to byl ten samý. Český obchodník má dodat
zhruba milion roušek, které má objednané v Číně ..... Přímo na dx, ali
a tak je rouška, respirátor nebo štít na každém rohu a nabídkové maily
je tlačí horem dolem.
S tou laboratoří je to zřejmě dost podobné, jako kdyby dělal revizi
"revizák" bez odpovídajícího paragrafu. S velkou pravděpodobností by to
bylo v pořádku, ale papír by se dal použít tak akorát na záchodě. Jo,
peníze jsou v tom jistě až na prvním místě, ale to u těch revizí dost
často taky. Samozřejmě krom evidentně zprasených rozvodů, pod které se
soudný revizák nepodepíše ani za zlaté prase.

Zeman