Re: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Neděle Březen 15 01:22:19 CET 2020

Ve zprávách TV Nova jsem zachytil něco o tom, že tuzemský výrobce má na
skladě snad přes milion roušek, jen je nesmí prodávat přímo. Na tohle
následně ukázali Babiše, jak tvrdí že roušky mají nasmlouvané (snad
někde z Číny) a že budou někdy v průběhu týdne. Je to mimo moje chápání,
podobně jako když té soukromé laboratoři zakázali testování viru (které
si lidi platili sami), protože nemají smlouvu s pojišťovnou. Myslím že
kdyby jednání vlády zmapoval schopný právník, dalo by to i na vlastizradu.

Anděl