Re: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Sobota Březen 14 23:08:14 CET 2020

Já se desinfikuju už dvě hodiny. Vláda absolutně selhává a já musím
ještě přesvědčovat lidi, aby dodržovali všechna opatření, která mnohdy
vůbec nedávají smysl (pendleři, pohřby, autoservisy).

Využiju této příležitost pro dotaz. Je tu spousta lidí z různých zemí.
Jsou ještě někde k dispozici roušky? Sháníme jich hodně. A pošta snad
ještě funguje.

Není přece normální, aby se na Internetu houfovaly holky, které šijí
roušky pro porodnici v Podolí.

Díky moc.

Standa