RE: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Březen 15 08:55:46 CET 2020

Taky leccos nechápu. Třeba to, že teprve nyní (po cca 2 týdnech) se mluví o uvolnění roušek a respirátorů z hmotných rezerv státu.
To jako celou bodu byly zavřené někde ve skladu a teď si někdo vzpomněl, že by je mohl vydat lékařům?
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Sunday, March 15, 2020 1:22 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Ve zprávách TV Nova jsem zachytil něco o tom, že tuzemský výrobce má na
skladě snad přes milion roušek, jen je nesmí prodávat přímo. Na tohle
následně ukázali Babiše, jak tvrdí že roušky mají nasmlouvané (snad
někde z Číny) a že budou někdy v průběhu týdne. Je to mimo moje chápání,
podobně jako když té soukromé laboratoři zakázali testování viru (které
si lidi platili sami), protože nemají smlouvu s pojišťovnou. Myslím že
kdyby jednání vlády zmapoval schopný právník, dalo by to i na vlastizradu.

Anděl