OT: UPS do racku , malo hluboka s dlouhou vydrzi

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Březen 13 14:51:59 CET 2020

Ty mensi EATON nemaji vzadu svorku na pripojeni aku. Jen ji rozbalite a
smacknete vypinac. Ty UPS co maji svorku tak aku vytlucou, zalezi
samozrejme za jakou dobu. U
https://www.abctech.cz/zalozni-zdroj-mhpower-mpu-1200-12-ups-1200w-cisty-sinus-12v_d36385.html
nevim. Radeji bych aku odpojoval, pokud to nebudu x dni pouzivat.

Nicmene pro Vas je mozna dobry parametr, ze UPS automaticky najede po
obnoveni napeti, to maji napsano v parametrech. Ne vsechhny UPS tohle
delaji. Jinak by jste musel pod strechu a zapinat UPS.

K tomu prodlouzeni vydrze. Aby jste prodlouzil vydrz, tak potrebujete
kapacitu aku. Cim vetsi kapacita tim vetsi hmotnost a cena. Taky u
trakcnich acu, kde je zamereno na pocty nabiti/vybitu je vetsi cena a
vaha. Pokud se potrebuje i mensi pocet cyklu, tak by mozna mohla stacit
auto acu, ale nema to ty parametry. Nebo netrakcni nejaka GEL acu a zase
to nema ty parametry, ale obcas jsem to videl v nabidkach pro zalohovani
chaty, ze nepotrebuji takovy pocet cyklu. A samozrejme je lepsi UPS na
24V kde date dve acu v serii, dochazi k mensim ztratam tj. pri 24V je
mensi proud, je s tim jednodussi manipulace, protoze to je lehci. Jinak
u profi UPS je treba 14x acu tj. v serii maji vetsi napeti, ma to mensi
ztraty, ... .

Jirka