OT: UPS do racku , malo hluboka s dlouhou vydrzi

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Březen 13 21:33:53 CET 2020

Dobrý den

Eatony běžně používáme, ale spíš větší ráže. 1 kVA je srandovní
kočička. Nebo NeWave a podobně. Nicméně principiálně se nic nemění.
Takže cca 500 W do 19" racku. Záloha řádově hodiny. Kolik asi? A kolik
U může v racku zabrat? Vysoká cena začíná kde? Po neděli kouknu.

Zeman