OT: UPS do racku , malo hluboka s dlouhou vydrzi

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pátek Březen 13 13:46:31 CET 2020

Zdravim,

Exisuji UPS napr. zde
https://www.abctech.cz/zalozni-zdroj-mhpower-mpu-1200-12-ups-1200w-cisty-sinus-12v_d36385.html
. Jenze to nema vystup na shutdown PC/serveru. Existuje i 24V varianta.
K tomu trakcni baterie.  Nebo za ni dat treba 600W Eaton, to by mozna
mohlo fungovat, protoze ta prvni teoreticky vytvari cisty sinus, ale
nezkousel jsem a nemusi tak byt.

Ono muzete vzit i nejakou malou UPS a k ni dat vetsi aku, pisu muzete,
protoze to nemusi teplotne dat a bude se dlouho nabijet. Obcas jsem dal
nekde i pokusne vedle UPS aku 2x vetsi kapacity a fungovalo to, ale
obecne to napsat nemuzu.

Jinak EATON je docela dobry, pokud tu UPS nekdo vystrci z 230V tak
nevytluce vnitrni aku.

Pro prodlouzeni vydrze jsem taky chtel laborovat s beznou auto aku,
nicmene to neni trakcni. Varta ma nejake stribrne, ktere trosku zpetne
neco vydrzi, ale uplne trakcni to neni. Taky ty trakcni aku maji malinko
jine napeti nez normalni. Takze lepe trakcni. A lepe na 24V protoze
nemate velke ztraty a nemusi zvedat tak velkou vahu najednou.

Treba jsem pomohl. Jinak dejte info, taky na to koukam i s ohledem na
dnesni zelene zdroje energie.

Jirka