OT: UPS do racku , malo hluboka s dlouhou vydrzi

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Březen 13 12:59:05 CET 2020

Zdravim

nemate tip na UPSku do racku (muze byt i na polici) co ma mensi
hloubku (tak 450mm) aby se vesla i do racku 600x600 . Staci maly
vykon 500W +/- ale aby mela hodne baterii aby vydrzela zalohovat
hodiny.

Ted jsem poptaval nejaky Eaton, vykon 1000VA (pro mne az prilis),
rozmery sedi, doba zalohovani se da prodlouzit dalsimi bateriovymi
bedynkami, ale cena je hodne vysoka.

Nevite o necem takovem ?