Bylo: Casomira pro venkovni RC drahu - ted hledame auticka

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Březen 11 09:23:52 CET 2020

Az to date ven pred barak tak vam dojde jak je to malicke. Cokoli
mensiho nez 1:10 je v podstate venku nepouzitelne...pokud to neni fakt
umetena asfaltka. I u te bugyny 1:10 se obcas stalo, ze se ji pod
predni kolu sekne kaminek jako klin a to auto to totalne rozhodi.

Jak jsem psal, je treba koupit neco na co jsou dostupne nahradni dily
(ramena, prevody, poloosy, tlumice)....co vam bude platne, ze koupite
auto za pulku, kdyz pak prerazite rameno a nesezenete ho... To same
plati o baterkach a nabijeni...je treba aby to melo standardni baterie
(v autech se pouzivaji lipolky v boxech, kvuli moznosti poskozeni
plaste) a mohli jste pouzivat normalni modelarske nabijecky (v Cine za
par korun).

Jestli vas to ma bavit (zavodeni) tak to auto musi byt nad vase limity
- naucit se jet zatacku rizenym driftem je opravdu o treninku - to
auto vam to umozni a zavod bude opravdu o tom jaky kdo je jezdec.
Jinak budete jen krouzit po draze a reknete no ...nechytlo se to.

Berte to tak, ze za ty 3-4kKc kupujete komplet radio i auto....za
tyhle penize vetsina modelaru ma jen vysilac....modelarina fakt neni
levna zalezitost. Samozrejme kupte si co myslite (zkusenost je
neprenosna :-D )...moje poznamky jsou jen kvuli tomu, aby vam doma
nezbyly za 2 mesice jen nepouzitelne kramy.

RV