Bylo: Casomira pro venkovni RC drahu - ted hledame auticka

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Březen 11 08:44:04 CET 2020

Zdravím,

ono je to podle internetu těžké posoudit, lépe někde vybrat osobně. Třeba
ovladače se hodně liší provedením a některé jsou udělané tak, že se volant
lehce poškodí (např dorazy) v zápalu jízdy. Pro použití venku dost záleží
na tom, jak jsou dobře ukryté převody a motor. Pokud špatně, stačí pár
zatáček na prašné cestě a je po ozubených kolech.

My se chystáme koupit jeden pořádný ovladač (cca 5.000 Kč)  a k němu
přijímače, a vůbec ty autíčka spíše skládat z dílů. Samozřejmě i proto, aby
se děti něco naučily.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel