Bylo: Casomira pro venkovni RC drahu - ted hledame auticka

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Úterý Březen 10 21:48:56 CET 2020

Auta 1:10 se mi zdaji strasne velka.

Pro zacatek nam jde hlavne o zabavu a uvidi se jak se to chytne.

Aktualne v rozpoctu neni zase tak moc penez aby se koupily 3-4 auta po 4 tisicich.

Zaujalo me jeste toto

https://www.rcauta.cz/rx-12-elektro-rally-auto-2-4ghz-rtr-zeleny-p32754

ale neni skladam a nedokazu uplne posoudit.

Pavel