Bylo: Casomira pro venkovni RC drahu - ted hledame auticka

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Březen 11 10:07:25 CET 2020

Zdravím a souhlasím, mám stejné zkušenosti. První co také udělejte, že
zahoďte nabíječku dodávanou ke kompletu auta a pořiďte nějakou trochu
slušnější. Jinak to stejně budete muset udělat a navíc koupit novou
baterku.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

st 11. 3. 2020 v 9:23 odesílatel hwnews konference <hwnews na cncnet.info>