Bylo: Casomira pro venkovni RC drahu - ted hledame auticka

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Březen 10 11:41:57 CET 2020

Normálně se to pro MHz kmitočty řeší tak, že se používají různé kanály.
To ale znamená, že má rádio vyměnitelný krystal.
Pro GHz se používá identifikace, to je jednodušší. Viz rádio na které
jsem odkazoval včera. Vysílač a přijímač mají unikátní ID, na začátku se
provede nějaké kouzlo, které se obecně jmenuje "párování" a je podle
výrobce různé, ale na konci se vysílač a přijímač spolu znají a jiného
do party neberou.

To ale neplatí pro hračky, to platí pro modely, které jsou navržené pro
společný provoz.