Bylo: Casomira pro venkovni RC drahu - ted hledame auticka

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Březen 10 09:17:38 CET 2020

Zdravím,

poznámka k měřítku: Při různých úpravách aut se mi zdá, že nejvíce dílů je
na auta v měřítku 1/10. Ale nevím, jestli nebudou velká na vaši dráhu.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

út 10. 3. 2020 v 8:40 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>