Bylo: Casomira pro venkovni RC drahu - ted hledame auticka

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Březen 10 11:46:08 CET 2020

To kuzlo sa vola FHSS.
Povedia si, ako bude frekvencia kanala poskakovat v case.
Kazdy par si vytvori nahode poradie ktore si zapamataju.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: 10. marca 2020 11:42
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Bylo: Casomira pro venkovni RC drahu - ted hledame auticka

Normálně se to pro MHz kmitočty řeší tak, že se používají různé kanály.
To ale znamená, že má rádio vyměnitelný krystal.
Pro GHz se používá identifikace, to je jednodušší. Viz rádio na které jsem odkazoval včera. Vysílač a přijímač mají unikátní ID, na začátku se provede nějaké kouzlo, které se obecně jmenuje "párování" a je podle výrobce různé, ale na konci se vysílač a přijímač spolu znají a jiného do party neberou.

To ale neplatí pro hračky, to platí pro modely, které jsou navržené pro společný provoz.