RE: Mírně vodivá hmota

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Čtvrtek Březen 5 18:41:29 CET 2020

zdravim,
mletý grafit i kaolin mívali v drogerii zlatnická v praze, treba porad maji.
nešlo by namíchat ten grafit s vodním sklem, jestli by to teda nejak rozumne vytvrdlo..?
v.p.

> Od: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 05.03.2020 16:47
> Předmět: RE: Mírně vodivá hmota

nehledáš ty náhodou dílnu pro keramickou tvorbu?
 Tam mají kaolín i vypalovací pec, tuhu si přineseš sám, nebo ti dám kontakt na tuhodoly v Krumlově, tam si můžeš stylově vytěžit :)
 http://www.grafitovydul.cz/ <http://www.grafitovydul.cz/>

 ---------- Původní e-mail ----------

 Od: Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz>

 Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>

 Datum: 5. 3. 2020 15:31:08

 Předmět: RE: Mírně vodivá hmota

 @font-face {#message-body p.-wm-MsoNormal, #message-body li.-wm-MsoNormal, #message-body div.-wm-MsoNormal{margin:0cm;margin-bottom:0.0001pt;font-size:11pt;font-family:'Calibri',sans-serif}#message-body x:link, #message-body span.-wm-MsoHyperlink{mso-style-priority:99;color:blue;text-decoration:underline}#message-body .-wm-MsoChpDefault{mso-style-type:export-only}}Tvrdost B, jediná co měli za rohem, má pár ohmů. V jiném papírnictví jsem koupil „nejtvrdší co máte“, z toho co je na balení napsáno jsem tvrdost neidentifikoval - má pár desítek ohmů.

 Kaolin nemám, ani pec na vypalování, tak mě napadlo to namíchat se sádrou a nechat ztuhnout v trubičkách, co měly původně chránit tuhy před ručičkami zlobivých dětí. Ale např. nevím jak dlouho bude trvat zasychání, tzn. Za jak dlouho odpor přestane růst.

 PH

 Od: Jan Waclawek

 > Tuha má moc malý odpor

 Kolko, menovite? Ktora tvrdost?

 Inak asi postupovat rovnako ako robia tie tuhy, len ubrat grafit a pridat
 kaolin.