Re: Mírně vodivá hmota

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Březen 5 16:54:24 CET 2020

Tak mne napadlo - co zkusit saze nebo třeba neeko toner (nebo samozřejmě
práškový grafit, ale ten nevím, kde koupit) s tou sádrou nebo něčím na
vymazávání kamen v tubě? To by mohlo být zajímavé experimentování...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Pavel Hudecek
To: HW-news
Sent: Thursday, March 05, 2020 3:30 PM
Subject: RE: Mírně vodivá hmota

Tvrdost B, jediná co měli za rohem, má pár ohmů. V jiném papírnictví jsem
koupil „nejtvrdší co máte“, z toho co je na balení napsáno jsem tvrdost
neidentifikoval - má pár desítek ohmů.

Kaolin nemám, ani pec na vypalování, tak mě napadlo to namíchat se sádrou a
nechat ztuhnout v trubičkách, co měly původně chránit tuhy před ručičkami
zlobivých dětí. Ale např. nevím jak dlouho bude trvat zasychání, tzn. Za jak
dlouho odpor přestane růst.

PH

Od: Jan Waclawek

> Tuha má moc malý odpor

Kolko, menovite? Ktora tvrdost?

Inak asi postupovat rovnako ako robia tie tuhy, len ubrat grafit a pridat
kaolin.