RE: Mírně vodivá hmota

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Březen 5 16:46:41 CET 2020

nehledáš ty náhodou dílnu pro keramickou tvorbu?
Tam mají kaolín i vypalovací pec, tuhu si přineseš sám, nebo ti dám kontakt na tuhodoly v Krumlově, tam si můžeš stylově vytěžit :)
http://www.grafitovydul.cz/

---------- Původní e-mail ----------

Od: Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz>

Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>

Datum: 5. 3. 2020 15:31:08

Předmět: RE: Mírně vodivá hmota

 @font-face {#message-body p.-wm-MsoNormal, #message-body li.-wm-MsoNormal, #message-body div.-wm-MsoNormal{margin:0cm;margin-bottom:0.0001pt;font-size:11pt;font-family:'Calibri',sans-serif}#message-body a:link, #message-body span.-wm-MsoHyperlink{mso-style-priority:99;color:blue;text-decoration:underline}#message-body .-wm-MsoChpDefault{mso-style-type:export-only}}Tvrdost B, jediná co měli za rohem, má pár ohmů. V jiném papírnictví jsem koupil „nejtvrdší co máte“, z toho co je na balení napsáno jsem tvrdost neidentifikoval - má pár desítek ohmů.

Kaolin nemám, ani pec na vypalování, tak mě napadlo to namíchat se sádrou a nechat ztuhnout v trubičkách, co měly původně chránit tuhy před ručičkami zlobivých dětí. Ale např. nevím jak dlouho bude trvat zasychání, tzn. Za jak dlouho odpor přestane růst.

PH

Od: Jan Waclawek

> Tuha má moc malý odpor

Kolko, menovite? Ktora tvrdost?

Inak asi postupovat rovnako ako robia tie tuhy, len ubrat grafit a pridat
kaolin.