OT schema pracky Indesit WIDL126EX

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Březen 4 21:35:07 CET 2020

Netvrdím, že by to nešlo, ale nikdy jsem se zatím se snímacím odporem nesetkal. Princip měření vyváženosti jsem popsal.
Regulace bývá fázová tyristorem, případně vynecháním period. Klasickou PWM jsem též neviděl. Důvod je jednoduchý, složitost.
pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Jaroslav Buchta (jaroslav.buchta na hascomp.cz)
Datum: 04.03.2020 21:23
Příjemce: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: OT schema pracky Indesit WIDL126EX

Jste si jisty, ze bezne pracky nesleduji proud? Podle chovani, kdy to
rovna pradlo pri nizkych otackach a kolisa dost rychlost bubnu jsem
myslel, ze jo. Druha moznost je, ze to tam pere konstantni PWM a meri
rychlost otaceni?
Treba u stare pracky kdyz tam byla napr. jedina mikina, tak to
nedokazalo srovnat a vubec to nezdimalo, i kdyz byl obsah celkem lehky.