OT schema pracky Indesit WIDL126EX

Jste si jisty, ze bezne pracky nesleduji proud? Podle chovani, kdy to
rovna pradlo pri nizkych otackach a kolisa dost rychlost bubnu jsem
myslel, ze jo. Druha moznost je, ze to tam pere konstantni PWM a meri
rychlost otaceni?
Treba u stare pracky kdyz tam byla napr. jedina mikina, tak to
nedokazalo srovnat a vubec to nezdimalo, i kdyz byl obsah celkem lehky.